1 Temmuz 2011 Cuma

şimdi ben bi gün..

bu insan sürekli değiştiğine inanıyor. iman etmeseydi değişime tapardı. sosyoloji okuyor. istanbul'da doğdu büyüdü okuyor. apartman çocuğu. yeşili sever. doğayı korur. kendinden üçüncü bi kişiymiş gibi bahsetmeyi de sever kereta..


şöyle ki; bir gün diyecek bir sözüm olursa diye kaygılanıyorum. değişken ve bi o kadar değişken olmama rağmen..


nedir bu değişken değil mi, efendim teee vakti zamanında heraklitos efendinin inşasına bağladığı bu değişkenlik şeysi beni benden alıp ona buna şuna katabilmektedir. akışlar.. akışlar.. akışlar. yani hiç birşey durağan ve sabit değil. ahh.. dilimi literatür soktu.

şu sıralar makale yazdığım için böyle olduğumu düşünüyorum. "kalın kafalı" olmak ile "çıldırmak" halinin yakın akraba olduğuna inanıyorum.. güzel olacak güzel. herşey olmasa da..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder