1 Temmuz 2011 Cuma

ses-sound 1

insanlar gece ve gündüz arasında farklı yaşarlar. farklı giyinirler. farklı hareket ederler. farklı şeyler söylerler. bu şeyleri farklı şekilde söylerler.

geceleri dinlediğim şarkıları daha çok severim. aslında geceleri daha iyi bulabiliyorum güzel şarkıları. bir kaç gündür kulağımdaki şarkı mesela. marissa nadler- famous blue raincoat. http://vimeo.com/1736772

marissa nadler yumuşak sesi olan bir kadın. kadın sesini daha çok seviyorum galiba bu işlerde. gerçi istisnalar var. koreli bir grup olan tearliner apayrıdır mesela benim için. tearliner için çok şey yazmak istiyorum. ama önce famous blue raincoat hikayesine deri döneyim. efendim benim güzel arkadaşlarımdan sema (ki bu günlerde zor zamanlar geçiriyor. seninleyiz sema) teee aralık ayında bu şarkıyı bana yollamıştı. bu kadar :)) yani enteresan bir hikayemiz yok. çok mu sıradan oldu. :) bir kış boyunca ara ara dinledim. özellikle okul çıkışı eve dönerken güzel gidiyordu. bu yoğun ve sıkıcı gecelerimde bana eşlik eden marissa nadler'e şükranlarımı sunarım.

ne tuhaf. ona şükranlarımı sunduğumdan haberi yok. :) bilmiyor geceleri bir kız canı sıkılırken onun sesini dinliyor. bilmiyor canımın içi.. bilemiyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder