1 Temmuz 2011 Cuma

iki.

bugün değerli sevgilim safa kabuğuna çekildi.. gitti 2 günlüğüne. o gelene kadar ben de makalemi bitirip kabuğuma çekilmek istiyorum.

aslında istemiyorum. deli üşengeçliğim sağolsun her şeyi unutturuyor eheheh :)

yaşıyorum. yaşıyorsam bir şeyler deneyimliyorumdur. bu deneyimleri sevmiş olma ihtimalim yüksek. mesela mizahı severim. yemek pişirmeyi severim. abidik gubidik yemekler icat etmeyi severim. kahve içmeyi severim. koreyi severim. sosyolojiyi severim. tearlinerı çok severim.
bunların her biri ayrı bir mevzu olduğu için başlaık başlık bilgi vermeyi de seviyorum demek ki :)

okulumu biraz severim. masamı biraz severim. kalemimi çok severim.

korece şarkı dinlemeyi çok severim. o şarkılara eşlik etmeyi çok severim. aynı hazzı başka dillerde alamıyorum. ama değişik dillerde şarkılar ya da tekerlemeler öğrenmeyi de severim.
bu tip şeyler işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder